Iniciativa solidària: Alumnes del Màster de Formació del Professorat de la UIB ensenyen a aprendre i desenvolupar la creativitat.

Us interessa?

Aquest és l’escrit que ens han demanat que publiquem:

Des de la Facultat d’Educació i el Màster de Formació del Professorat de la UIB a la Seu Universitària d’Eivissa i Formentera hem organitzat una iniciativa solidària per a la interacció amb alumnes d’Educació Primària i Secundària Obligatòria de les Illes Balears. Es tracta de sessions de 30 minuts amb un/a alumne/a de la UIB. El tema de les sessions tendrà sobretot a veure amb estratègies d’aprendre a aprendre i de desenvolupament de la creativitat.
Per a participar, heu d’emplenar el formulari. S’assignarà un alumne de la UIB que es posarà en contacte per tal de fer la primera sessió amb el/la vostre/a fil/al. La proposta és l’ús de Google Hangouts, per la qual cosa només haureu d’accedir des del link que us facilitarà un dels nostres estudiants.

Formulari aquí: https://forms.gle/CqjujCrUGae79b6e9