Guanyadors concurs de fotografia 1,2,3 flaix!

Ja tenim guanyadors del concurs de fotografia 1,2,3 Flaix!

Un clic a la imatge i els veureu!

Sí, són aquests:
– CATEGORIA A: Sirio Garrido, alumne de 1r d’ESO C, amb la fotografia “·El sol post a Benirràs”.
– CATEGORIA B: Paula Taranco, alumna de 2n de batxillerat, amb la fotografia “Portes obertes al cel”.
– CATEGORIA C:  Juan Antonio Rosselló, pare de Carolina Rosselló,  amb la fotografia “Un lloc màgic”.

Enhorabona als guanyadors i moltes gràcies a tots els participants!
Comissió de normalització lingüística IES Balàfia

Aquí teniu l’enllaç amb totes les fotografies presentades al concurs.

Etwinning i el Dia mundial de l’aigua

Els alumnes de 1r Batxillerat B han reflexionat sobre la importància d’aquest recurs natural dins de les activitats del projecte etwinning “The Blue Planet”. Han vist documentals, fet un qüestionari i participat en un concurs de pòsters. A la imatge teniu el tres cartells finalistes al concurs. Feu clic en la imatge per veure un video amb tots els treballs presentats.

Xerrada sobre diversitat afectiva i sexual

L’alumnat de 4t d’ESO ha pogut gaudir de la xerrada sobre diversitat afectiva i sexual gràcies a:
– SAI (servei d’atenció integral LGTBIQ+ del Consell d’Eivissa) amb la tècnica Inés Machado i la psicòloga Alicia Martín
– Carmen Alberto (presidenta de Chrysallis Balears, associació de famílies de menors trans)
– Sa Clau de s’Armari, col·lectiu LGTBI+ d’Eivissa i Formentera.