Cartells i bons desitjos en el 25-N: Dia de l’eliminació de la violència cap a les dones.

Com ja us vàrem contar, els alumnes dels diferents cursos varen escriure frases i bons desitjos per acabar amb la xacra de la violència cap a les dones i els alumnes de Ed. Plàstica de 4t d’ESO varen fer cartells. Entre els pòsters i les frases, els passadissos de l’institut han quedat així de polits.

25-N: Exposició “Ciència i tecnologia en femení”

Des dels departaments de Física i Química i de Biologia i Geologia hem volgut aprofitar el 25N per participar en una exposició itinerant ofertada per la Fundació Bit titulada “Ciència i tecnologia en femení” enfocada a donar a conèixer dones científiques i a rompre els estereotips envers els estudis tecnològics i científics.

L’exposició està formada per 18 roll-ups amb informació sobre 35 dones que els alumnes han llegit mentre cercaven la “paraula secreta”.

En aquesta activitat han participat tot l’alumnat de l’ESO, així com el de FPB i 1r de BAT.