Jornades culturals Burlington per a 1r, 2n i 3r d’ESO

Al llarg del dilluns 23 i dimarts 24 de maig hem pogut tornar a celebrar les Jornades Culturals Burlington. Han estat 8 sessions en les quals els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han après sobre cultura anglesa en anglès. Hem parlat de llengua, tradicions, gastronomia, personatges populars i altres aspectes de la cultura britànica de manera molt dinàmica i entretinguda amb el ponent Danny Rae.

Gràcies a Danny i a l’Editorial Burlington per aquesta activitat!

Ja tenim nous mediadors!!

El dijous i divendres passat, 19 i 20 de maig, vam fer el curs de mediació amb la formadora Neus Ferrer. Van ser dos dies per aprendre com ajudar a resoldre conflictes a través de la mediació. Vam riure, vam compartir, ens vam conèixer millor…També hi va col·laborar l’actual alumnat mediador. Ara podem dir que SOM UN GRAN EQUIP!

ENHORABONA A TOTS ELS NOUS MEDIADORS I MEDIADORES!!