4t d’ESO C, guardonats amb el tercer premi al Concurs ICAPE JES(Joves Emprenedors Socials)

Des de l’assignatura d’Iniciació a l’Activitat Emprenedora treballem des de fa uns anys al projecte de col·laboració amb ICAPE i una ONG, Vicent Ferrer, per recaptar diners per la creació d’escoles a diferents regions de l’India.
Aquest any a causa de la pandèmia les activitats de recaptació han estat molt limitades i per això ens vam presentar a un concurs on participaven tots els centres de les Illes Balears.
Aquests premis tenen la finalitat de promoure i difondre la creació d’empreses i així com impulsar la realització d’activitats de foment del cooperativisme i aquest any sobretot els ODS de l’agenda ONU 2030 (entre els que destaca l’educació igualitària i de qualitat).
Els nostres alumnes de 4t d’ESO C van presentar el seu video de candidatura i van ser seleccionats finalistes i guardonats amb un tercer premi. Si voleu saber-ne més sobre la resta de premis aquí vos deixem l’enllaç a la noticia sencera i al video de l’anunci dels guanyadors del concurs.

Aquest és el Diploma que ens acredita com a finalistes amb el nom i el logo de l’associació creada: AASHA

Enhorabona per la bona feina!!!