Segells de Qualitat eTwinning i “European Quality Label” per a dos projectes de l’IES Balàfia.

Enhorabona als alumnes que els curs passat cursaven 4t d’ESO i 1r de Batxillerat i que varen participar en els projectes eTwinning “The Blue Planet ” i ” Fun English with web 2.0 Tools”. La seva feina i la dels seus professors d’anglès va estar reconeguda amb el “Sello de Calidad Nacional eTwinning” i ara hem rebut la “European Quality Label”. Aquest segells de qualitat valoren i avaluen aspectes com la innovació pedagògica i la creativitat, la integració curricular, la col·laboració entre les escoles sòcies (Itàlia, Turquia, Romania, Portugal i Espanya), l’ús de les noves tecnologies i els resultats i difusió del projecte. Les associacions escolars virtuals eTwinning formen part del programa Erasmus+.

ENHORABONA!!