Èxit a HORECA (Fira d’hoteleria, restaurant i cafeteria)

Divendres 18 de març el departament d’ Hoteleria i Turisme de l’IES Balàfia va participar a la fira HORECA per a professionals de l’hoteleria. L’esdeveniment va ser un èxit per a nosaltres i per al nostre alumnat. Varem portar una extensa mostra d’elaboracions de cuina fetes per l’alumnat de 1r de FP Bàsica, aigües aromatitzades elaborades per l’alumnat de 2n de FP Bàsica i mostra de cocteleria i elaboracions de Cafeteria elaborades per l’alumnat de 1r i 2n de Cicle Formatiu de Serveis en Restauració.

Degut a les restriccions d’accés per a menors d’edat al professorat només van poder acompanyar-los 3 alumnes majors de 18 anys que varen treballar com a professionals, amb una actitud impecable que va fer que la jornada fos llarga però molt amena. Molta gent ens va felicitar incloent la representació de la Conselleria d’Educació i Formació Professional. Esperem seguir participant i ampliant la quantitat d’alumnes que trien formar-se amb naltros en una professió amb futur i amb capacitat de canvi.

L’estrella del nostre stand varen ser les esferificacions de Mojito i les innovacions en còctels i cafés. Gràcies al professorat i a tot l’alumnat especialment a Emanuel D’Ambrosio, Israel Jungie Valdez i Abril García que ens varen acompanyar durant tot el dia.