Entrega premis eTwinning

Fa uns dies varem fer entrega a l’alumnat guanyador dels Segells ETwinning de Qualitat Nacional i Europea del material promocional d’ETwinning rebut (portamascaretes i bosses de cotò reciclat), diplomes i placa acreditativa.

És el reconeixement a la feina realitzada el curs passat en els projectes “The Blue Planet” i “Fun English with Web 2.0 Tools”. Enhorabona de nou!

Aquí teniu a un grup dels participants en el projecte:

1r Concurs de paelles per als alumnes d’FP Bàsica

Avui hem celebrat el “1r Concurs de paelles i postres” que han elaborat els alumnes d’FP Bàsica I i II. L’alumnat ha treballat per equips i ha fet molt bona feina!

Aquí teniu unes imatges de la preparació de les paelles, del procès d’emplatat dels postres i de la presentació dels plats al jurat i les posteriors deliberacions.

Ha guanyat l’equip format per Antonio, Carla, Maria i Nahuel de FP Bàsica II, però volem donar l’enhorabona a tots els equips participants en aquest repte.