L’intercanvi Perpinyà-Balàfia en premsa i televisió.

Aquest és el video informatiu sobre l’intercanvi entre els alumnes de 2n d’ESO de l’IES Balàfia i els estudiants del Collège Jean Moulin de Perpinyà amb la finalitat de fomentar l’ús del català.

En aquest video podeu veure la notícia que ha sortit als informatius d’IB3 i l’activitat que han fet els alumnes per a donar a conèixer llocs, cultura i tradicions d’Eivissa.

Al següent enllàç teniu la notícia publicada al Periódico de Ibiza: Enllaç

Visita dels estudiants del College Jean Moulin. Benvinguts!

El català, la llengua que ens uneix en l’intercanvi més esperat!

Tres anys hem hagut d’esperar per a poder realitzar l’intercanvi escolar amb alumnes del Collège Jean Moulin de Perpignan. Aquest intercanvi va haver de ser cancel·lat per mor de la pandèmia, però ahir per fi, va arribar el dia de donar la benvinguda als nostres, ara ja, nous amics.

Els estudiants de 2n d’ESO de l’IES Balàfia que participen en el programa “Parlem català: intercanvi entre centres educatius dels territoris de parla catalana” reben a Eivissa els alumnes del Collège Jean Moulin de Perpinyà. Durant 4 dies els mostraran el nostre centre i alguns dels elements més destacats del nostre patrimoni.  Començam coneixent-nos, visitant el Parc Natural de ses Salines i el Centre d’Interpretació de Sant Francesc i seguim amb activitats diverses al centre.

Esperam gaudir molt de l’experiència! Us anirem contant!

Visita al Parc Natural de Ses Salines
Visita a l’ IES Balàfia i taller d’estampació de bosses.