Els alumnes de 3r d’ESO aprenen de l’experiència de la nedadora paralímpica Ariadna Edo.

La importància de ser constants i perseverar per aconseguir l’èxit és un dels missatges de la nova jornada d’esport inclusiu celebrada ahir al centre amb la col·laboració d’ADDIF i el Departament d’Educació Física. L’alumnat de 3r d’ESO va poder compartir part del matí amb la nedadora paralímpica Ariadna Edo (Olimpíades de Tokio 2020 i Brasil 2016).

A més, varen realitzar jocs i diverses activitats per adonar-se de la importància del treball en equip i fomentar-ho.

Gràcies a ADDIF i, especialment a Ariadna, per aquesta jornada tan interessant!

Fotos Periódico de Ibiza

ORIENTA’T, la fira d’orientació acadèmica (16,17 i 18 de febrer)

Comença Orienta’t , la fira d’orientació acadèmica al recinte Firal d’Eivissa. Els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat hi assistiran avui amb els seus tutors i tutores.

A més, el centre hi serà present a un estand informatiu per donar a conèixer la formació en Serveis de Restauració i Bar que oferim.

La fira estarà oberta al públic general, a totes les famílies i alumnes interessats, també per la tarda i tot el dissabte.

Aprofitau la oportunitat!