Beques NESE

Ha sortit la convocatòria de beques per alumnes NESE. Aquí teniu la informació:

OBERT EL TERMINI DE SOL·LICITUDS: Recordem a les famílies que encara es troba obert el termini per sol·licitar les beques i ajuts per al curs 2024-2025 per l’alumnat amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu fins el proper 13 de setembre de 2024.

DESTINATARIS

– Alumnat amb TDAH (si disposen de Certificat de Discapacitat).

– Alumnat amb NEE associada a Trastorn Greu de Conducta, Trastorn Greu de la Comunicació o del Llenguatge.

– Alumnat amb NEE derivada de Discapacitat (Auditiva, Visual, Motriu, Intel·lectual o Pluridiscapacitat): han de presentar certificat de discapacitat igual o superior al 25%.

– Alumnat amb Trastorn de l’Espectre Autista: han d’aportar certificat mèdic dels serveis públics de salud.

-Alumnat amb Altes Capacitats Intel·lectuals (si participen en programes específics per persones amb Altes Capacitats Intel·lectuals).

INFORMACIÓ SOBRE LA CONVOCATÒRIA 2024-2025:

SUBSIDI GENERAL DE 400 €: es concedeix un subsidi per a despeses addicionals de caràcter general per a tots els i les sol·licitants que compleixin els requisits per obtenir l’ajuda per alumnat amb NESE, d’acord amb els requisits establerts en la convocatòria. No és necessari justificar la despesa, ni es tenen en compte els ingressos familiars per rebre aquest subsidi.

ACCÉS ALS FORMULARIS: Recordeu que per emplenar els documents de sol·licitud s’hi ha d’accedir mitjançant usuari “cl@ve” o amb usuari de “sede electrónica”: Sol·licitud

PRESENTACIÓ: la documentació s’ha de presentar en el centre docent en què l’alumne o alumna hagi de continuar els estudis durant el curs acadèmic 2024-2025.

CONVOCATÒRIA: Trobareu més informació detallada sobre la convocatòria, condicions, requisits econòmics per sol·licitar les beques, destinataris, quantia dels ajuts, entre d’altres, en el document adjunt o en el següent enllaç:

Beca Ministeri per alumnat amb NESE

Per qualsevol consulta, no dubteu en contactar amb el Departament d’Orientació: 971 33 34 89.