Promoció 2017-21: La graduació de les mascaretes.

Acabarem el mes de juny amb unes imatges de la graduació dels alumnes de 4t d’ESO que finalment, tot i les restriccions sanitàries, varem poder celebrar el passat 23 de juny. No varem poder compartir la celebració amb tots el familiars i amics que ens hagués agradat, per això us deixam un petit video.

Hi va haver escenari, decoració, elegància, discursos emotius de direcció i dels alumnes, actuacions musicals fantàstiques, …. Després d’un any molt dur mereixíem acabar amb un poc de festa.

Ara, estimats alumnes, a gaudir de l’estiu! Molta sort en la nova etapa de la vostra formació que aviat començareu!

En la imatge teniu l’enllaç al vídeo:

MOLT BON ESTIU A TOTS!!!!!