Gran èxit de la campanya de donació de sang

Més de 40 donants, entre pares i mares, ex-alumnes i professors, varen acudir a la jornada organitzada pels alumnes de Cooperació i servei a la comunitat.

Aquí teniu algunes imatges de l’activitat. A la fotografia central podeu veure a una alumna transportant la sang recollida i preparada per enviar immediatament en avió al Banc de Sang i Teixits a Mallorca.

Els mitjans de comunicació, Diario de Ibiza i IB3 donen en titulars la notícia de la campanya. Aquí teniu els enllaços a la portada i l’article de “Diario de Ibiza” i al video de “Els matins a IB·”