Intercanvi amb l’IES Joan Fuster de Bellreguard, València

Una nova aventura va començar dissabte passat quan un grup de vint alumnes de 3r d’ESO i 1r de Batxillerat varen partir cap a València per participar en un intercanvi amb alumnes i famílies de l’IES Joan Fuster de Bellreguard. Aquesta visita forma part del programa “Parlem català!”que vol apropar parlants de català de diferents territoris.

Segur que serà una experiencia molt enriquidora. Després de dos dies de convivència, avui faran la primera visita al centre.

Aquí podeu veure el moment de la partida i la rebuda de les famílies i alumnes de Bellreguard. Una bona colla! Disfrutau!