Entrevista en Territori Pagès a Mina Saracino.

Descripció:

Entrevista realitzada a Mina Saracino, professora de l’Istituto Comprensivo Ugo Foscolo de Torí que ens ha visitat amb un grup de companys en una experiència job shadowing del programa Erasmus+. Hem parlat de cinema i d’educació.

Alumnes que han participat:

Entrevistador: Liam Vich Wendl (2n BAT B)

Càmeres: Mia Palmer (2n BAT A), Asma Allouch Abdelkhalak (2n BAT A), Aina Marí Tur (2n BAT A), Olivia Tur Kiff (2n BAT B)José Guasch Hernández (2n BAT B) Mariola San Lorenzo Cuerda (2n BAT B)

Fotografia: Cristina López Morales.
Enllaç a a l'entrevista

Erasmus +: conèixer, compartir, aprendre

Conèixer, compartir i aprendre. Així és com podríem resumir les activitats de “Job Shadowing” que ofereix el programa Erasmus +. Els professors visitants han conegut el centre, les seves instal·lacions, la nostra manera de treballar i la riquesa del patrimoni natural i cultural que ens envolta.

Gràcies, amics de l’ Istituto Comprensivo Ugo Foscolo per la vostra visita!

Futuria+Jove 2020

El 14 de febrer l’alumnat de 4t d’ESO va anar al Palau de Congressos on es va celebrar la 6a edició de FUTURIA+JOVE. A través de tallers, xerrades i activitats d’autoconeixement com un scape room o lego, l’Ajuntament de Santa Eulària ajuda l’alumnat a triar quin serà el seu futur acadèmic i laboral.