Activitats 25-N, dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

PROGRAMA 25 NOVEMBRE. DIA INTERNACIONAL DE LA   VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES.(2020)

Aquest programa es desenvolupa amb la col·laboració de l’Institut per a la Convivència i l’Èxit Escolar i l’Institut Balear de la Dona, i està finançat pel Ministeri d’Igualtat mitjançant el Pacte d’Estat contra la Violència de Gènere, a través de l’Institut Balear de la Dona.

Enguany tendrem diverses activitats:

1. 1. Graffiti al pati.
  2. Venda de galetes i magdalenes…
  3. Tallers virtuals amb l’esportista Marta Lliteras: prevenció de la violència sexual en el món de l’esport.
  4. Exposició de murals cooperatius i de fotografies
  5. Projecció de vídeos fets per l’alumnat de Cultura Audiovisual amb en Néstor.
  6. Projecció del curtmetratge “Control”presentat a diversos festivals i dirigit per Ann Perelló.
  7. Microteatre en streaming “Batwoman” amb un debat posterior a càrrec d’Ann Perelló.
  8. Distribució de materials diversos amb lemes de sensibilitació.

Gràcies per la vostra col·laboració!

(Comissió de Convivència i Coeducació)