Innovació pedagògica, pensament crític i treball col·laboratiu a Iniciació a l’activitat emprenedora de 4t d’ESO

El design thinking és una forma de treballar en grup de forma visual que motiva al alumnat i maximitza la creativitat. Aquesta tècnica solia ser emprada pels disenyadors per generar idees innovadores centrant-se en entendre i donar solució a les necessitats dels usuaris. Desde l’optativa d’Iniciació a l’activitat emprenedora i dins del projecte IEmprenJove coordinat per la professora d’economia,  els alumnes de 4t d’eso B, han aplicant aquesta dinàmica per treballar en els Objectius de Desenvolupament Sostenible; identificant i destacant un problema que els inquieta d’aquest objectiu i que poden trobar en el seu entorn, l’illa d’Eivissa. Seguidament han investigat possibles solucions a aquest problema i de aquí sorgirà la nostra idea de negoci relacionada amb el repte de crear un món mes sostenible.