4t d’ESO IES Balàfia: guanyadors de la 15ª edició del concurs Eivissàpiens! ENHORABONA!!!

Després d’una holgada victoria en la jornada classificatòria i d’una emocionant final, l’olibassa, el preciat premi de l’Eivissàpiens, concurs de cultura i tradicions de les Pitïuses, va tornar ahir a l’IES Balàfia on romandrà fins a la propera edició del concurs.
Els feliços alumnes de 4t d’ESO varen arribar al centre entre els aplaudiments i crits de celebració de la resta d’alumnes i professors, que els varen rebre a l’entrada del centre.
Preservar i promocionar la nostra identitat i cultura ha estat sempre un dels trets distintius de l’IES Balàfia. Per això, aquest reconeixement ens fa sentir especialmente orgullosos.

ENHORABONA a l’alumnat de 4t d’ESO i al seu professorat!!!

Aquí teniu algunes imatges del concurs i de l’arribada de l’olibassa al centre. Properament us mostrarem més imatges i videos.