L’IES Balàfia guanya el primer premi d’Agroecologia Escolar del Govern de les Illes Balears!

 

El nostre centre ha estat guardonat amb el Primer Premi en la categoria específica d’Agroecologia Escolar dins la sisena edició dels Premis Centres Educatius vers el Desenvolupament Sostenible 2025-2026, convocat per la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural del Govern de les Illes Balears.

Aquest reconeixement premia les actuacions destacades i de referència que hem dut a terme en l’àmbit de l’agroecologia escolar durant els cursos 2023-2024 i 2024-2025. El guardó posa en relleu l’esforç col·lectiu per fer del nostre institut un espai més verd, conscient i compromès amb el medi ambient.

Aquest èxit no hauria estat possible sense la implicació directa, el treball constant i la il·lusió de l’alumnat, dels docents que han liderat els projectes de sostenibilitat (en Bartu Bonet i na Marga Colombàs)i de tot el personal del centre que dia a dia dona suport a les nostres iniciatives verdes.

El premi ens dona un gran impuls per continuar cultivant valors, millorant el nostre hort, fomentant la biodiversitat i educant les futures generacions en el respecte cap al nostre planeta.

Enhorabona a tota la comunitat educativa de l’IES Balàfia! Seguim sembrant futur!