El nostre centre ha estat guardonat amb el Primer Premi en la categoria específica d’Agroecologia Escolar dins la sisena edició dels Premis Centres Educatius vers el Desenvolupament Sostenible 2025-2026, convocat per la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural del Govern de les Illes Balears.
Aquest reconeixement premia les actuacions destacades i de referència que hem dut a terme en l’àmbit de l’agroecologia escolar durant els cursos 2023-2024 i 2024-2025. El guardó posa en relleu l’esforç col·lectiu per fer del nostre institut un espai més verd, conscient i compromès amb el medi ambient.
Aquest èxit no hauria estat possible sense la implicació directa, el treball constant i la il·lusió de l’alumnat, dels docents que han liderat els projectes de sostenibilitat (en Bartu Bonet i na Marga Colombàs)i de tot el personal del centre que dia a dia dona suport a les nostres iniciatives verdes.
El premi ens dona un gran impuls per continuar cultivant valors, millorant el nostre hort, fomentant la biodiversitat i educant les futures generacions en el respecte cap al nostre planeta.
Enhorabona a tota la comunitat educativa de l’IES Balàfia! Seguim sembrant futur!




