Aquesta setmana, l’IES Balàfia ha celebrat la iniciativa “Setmana Sense Fum”, una activitat destinada a conscienciar l’alumnat sobre els efectes perjudicials del tabac i dels vapejadors. Durant aquests dies s’han organitzat xerrades, activitats educatives i espais de reflexió per fomentar hàbits de vida saludables. La… Llegeix més»
– Portar un document identificatiu original (DNI, passaport o carnet de conduir).
Després de la donació, es proporcionarà una beguda i menjar per recuperar forces.
RECORDA:
️ La sang NO es pot fabricar. Amb una sola donació pots salvar 3 vides!
Aquesta activitat ha estat coordinada per la Comissió de Salut i forma part del currículum de l’assignatura “Cooperació i Serveis a la Comunitat ” amb la col·laboració del professor de ràdio i del professorat de Serveis a la Restauració, així com del seu alumnat.
Per garantir el bon funcionament del procés, cal reservar cita prèvia
(l’hora de la cita serà aproximada).
Moltes gràcies per la vostra col·laboració en aquest acte solidari!
La Comissió de Salut, junt amb Carmen Cuadra, la nostra infermera de la Consulta Jove i Natalia, infermera resident de 2n any, continuen organitzant els tallers de RCP (Reanimació Cardioplumonar). Aquesta setmana ha estat el torn del personal no docent del centre. Anam refrescant i/o completant la formació en primers auxilis de tota la comunitat educativa del centre.
Un curs més, els alumnes de Cooperació i Serveis a la Comunitat han organitzat una campanya per aconseguir donacions de sang amb el lema : “La teva sang, el millor regal”. Els alumnes varen el·laborar tríptics amb la informació sobre la campanya i, finalment, el passat 3 d’abril va ser el gran dia. Els alumnes varen rebre i guiar als donants, varen donar diplomes als assistents i els alumnes de FP i GM de Restauració varen oferir un esmorçar als participants.
Trenta-cinc persones varen acudir a la crida i, d’elles, 26 varen poder donar sang. Un total de 16 d’aquestes persones varen deixar les seves dades per continuar sent donants en el futur. Un èxit!
Gràcies a l’alumnat i professorat per la seva implicació, i molt especialment, a les famílies participants i al Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears per ajudar-nos a dur a terme aquesta activitat tan interessant.
El Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears necessita més donants de sang, ja que les reserves estan baixant cada vegada més. A més, vol conscienciar els joves sobre la importància d’aquest gest solidari, imprescindible per garantir la salut… Llegeix més»
Els alumnes de 1r i 2n d’ESO estan realitzant cada dilluns un taller amb Carmen Cuadra, la nostra infermera de la Consulta Jove. Estan aprenent com fer una RCP (Reanimació Cardio Pulmonar), com actuar en cas d’emergència davant d’algú que ha perdut el coneixement. És una activitat organitzada per la Comissió de Salut. Moltes gràcies, Carmen i Comissió de Salut!
La Comissió de Salut i Prefectura d’Estudis recomanen a les famílies reflexionar sobre l’ús que fan els adolescents dels mòbils i ordinadors. L’educació dels joves no pot quedar en mans d’estranys. Aquest article de “El País” ens convida a fer aquesta reflexió. ENLLAÇ a l’article.
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acord