Continuen les cinc setmanes de pràctiques Erasmus+ dels nostres alumnes de 2n de GF de Restauració a Finlàndia. Feina i formació, però també aurores boreals, esquí, turisme… Tota una experiència!
Nou alumnes de 2n d’ESO B, representant a tot el seu grup, viatgen avui a Mallorca per a participar en el Festival Retotech. El #RetoTech és un concurs a on els centres que hi participen reben una dotació en forma de material (robòtica) a més d’una formació pels docents i té la seva transferència a l’aula en forma de projecte. Finalment els projectes més originals són premiats. Gaudiu de la experiència!!!
Per cloure les activitats del 8M a l’IES Balàfia, aquesta setmana hem tingut el plaer de rebre la visita d’Almudena Rubio, diplomada en Educació Musical i especialitzada en percussió, qui va dur a terme un taller musical amb l’alumnat de 1r de batxillerat. El taller, titulat “Totes som Astarté”, va girar entorn de la importància històrica i cultural de la percussió, remarcant el paper fonamental que han tingut les dones en aquesta forma d’expressió artística al llarg del temps.
Avui un grup de majors de Sant Joan han visitat el centre. Els han acollit els alumnes de 3r d’ESO de Cooperació i Serveis a la Comunitat. Els joves han ensenyat als majors a manejar millor els seus mòbils i a utilitzar xarxes socials. En un bon ambient s’han conegut, han parlat, treballat junts i han acabat amb un bon esmorçar preparat per les encarregades de cafeteria. Ha estat una activitat enriquidora per a tots els participants que ha comptat, com sempre, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Joan. Moltes gràcies a tots i fins a la propera!
ENLLAÇ NOVA WEB FP Aquí trobareu tota la informació sobre la oferta formativa i l’admissió als estudis de Formació Professional Bàsica i de Grau Mitjà i Grau Superior.
Un grup de 7 alumnes del Cicle de tècnic en guía en el medi naturali de temps lliure està passant un període de pràctiques a Eslovenia gràcies a les beques Erasmus+. Estarán durant cinc setmanes a la regió del llac de Bohinj, el més gran del païs, que es troba al parc nacional de Triglav als Alps Julians. És tracta d’una zona perfecte per fer excursions i practicar senderisme, alpinisme, caiac,….. a l’estiu i esquí a l’hivern. Un país nou, una llengua i cultura diferent, uns paisatges increïbles i una experiència compartida que segur que marcarà la trajectòria professional i personal del nostre alumnat. Aprofitau la oportunitat!!
L’estada a Mallorca d’un grup d’alumnes de 2n d’ESO C, no va acabar amb la Fira “Ciència per a tothom” divendres passat. El dissabte 10 de maig, un altra equip va participar en la regata de vaixells solars organitzada per l’IBSTEAM al Parc de la Mar. Va estar una jornada que combina recerca, sostenibilitat i esperit de superació. No varem guanyar, però varen superar diversos reptes i dificultats. Un aprenentatge important. El curs que ve, més i millor!!
Us informam que des del dilluns 12 fins el dimarts 20 de maig estarà obert el termini de presentació de sol·licituds del procés d’admissió EI,EP,ESO,EE per al curs escolar 2025-26.
Un equip d’alumnes de 2n d’ESO D ha defensat el seu treball de programació d’un robot Dodo Lite amb llenguatge Python i Raspberry Pi davant els altres alumnes de les Illes Balears. Ha estat un treball fet a l’assignatura de tecnologia al llarg del segon trimestre. Ho han fet molt bé!
A més, han pogut gaudir de la fira de la “Ciència per a Tothom” organitzada per la UIB per fomentar les vocacions científiques i tecnològiques entre els joves. Una experiència sens dubte molt enriquidora!! Enhorabona per la vostra bona feina!!
Arriba la Xa edició del Concurs de Fotografia 1,2,3 Flaix! organitzat per la comissió de normalització lingüística. Està obert a tot l’alumnat matriculat al centre els curs 2024-2025, a les famílies i al professorat de l’IES Balàfia.
– Data límit: 23 de maig de 2025.
– Ens podeu enviar fins a 3 fotografies.
– Heu de posar un títol a cada fotografia i escriure una breu descripció.
– Indicau: a. Nom de l’autor o autors; b. Si sou alumne, professor o família; c. En cas de ser alumne, especificau nivell i grup.
En el següent enllaç podeu veure les fotografies de l’última edició del concurs:FOTOGRAFIES IX CONCURS 1, 2 , 3 FLAIX Esperam poder gaudir de les vostres fotografies!
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acord