Dies de convivència, esport i neu.
31/01/25Els alumnes de 1r i 2n del CFGM de Tècnic en Guia d’activitats en el medi natural i de temps lliure estan de viatge de d’estudis a Andorra. Passau-ho molt bé!


Els alumnes de 1r i 2n del CFGM de Tècnic en Guia d’activitats en el medi natural i de temps lliure estan de viatge de d’estudis a Andorra. Passau-ho molt bé!


Els alumnes del CFGM de Tècnic en Guia d’activitats en el medi natural i de temps lliure han organitzat avui una jornada de jocs al CEIP Santa Gertrudis. Alguns han retornat a la que havia estat la seva escola com a monitors i tots, alumnes de primària i els mateixos alumnes del Cicle, s’ho han passat d’allò més bé! Bones pràctiques per als que segur seran bons professionals!

Divendres 20 de desembre: entrega de notes, tallers organitzats pels diferents departaments i xoxolatada a càrrec de l’Associació de Famílies per acabar el primer trimestre. Aquí teniu tot la informació:

Ahir, a Can Ventosa, la Conselleria d’Educació va fer entrega dels Premis a l’esforç personal i al rendiment acadèmic. Curs 23-24. Enhorabona a les nostres alumnes Alejandra Frutos i Andrea Joan pel seu guardò!!

Els alumnes de Cooperació i Serveis varen aprofitar la visita el centre de Joan Bennàssar a un taller sobre noves masculinitats per gravar una entrevista amb ell com a part del projecte de Radio Balàfia. Aquí teniu el resultat: VIDEO


Els alumnes del Cicle Formatiu de Guia d’activitats esportives estan vivint aquests dies una experiència molt interessant fent d’àrbitres en els Campionats d’Europa Junior de Badminton i el classificatori per al Campionat d’Europa Absolut per Equips que s’estan celebrant al poliesportiu Sa Blancadona. Són unes jornades molt enriquidores per als seus curriculums en les que estan demostrant la seva bona formació i responsabilitat. Enhorabona!

Art, literatura i reflexió: l’art i la paraula com a eines per a resistir, enfrontarnos a la vida i transformarla. Aquest és el missatge de la nova instal·lació de El Alicatador que podem contemplar al centre fins al 15 de desembre. A més, l’artista oferirà una xerrada als alumnes de Batxillerat en l’assignatura de Filosofia. Gràcies!!

Entre venda de magdalenes solidàries, xerrades a càrrec de Joan Bennàssar sobre noves masculinitats, photocall amb plomes plenes de missatges de denúncia i esperança, i unes grans ales, que ens fan lliures per poder volar, va passar el matí del 25-N a l’IES Balàfia. Les activitats continuaran al llarg de tota la setmana. Moltes gràcies a tots els que les feu possible!



El dilluns 25 de novembre al primer pati, a l’entrada del centre, el CFGB de Cuina i restauració, com cada any, vendrà magdalenes per col·laborar amb el Centre de la Dona d’Eivissa i Formentera. En la imatge i en aquest enllaç teniu l’animació del cartell informatiu de l’esdeveniment. Gràcies per la vostra participació.