“From eTwinning to get to know one another” / “Ens coneixem a través de eTwinning”

Aquest és el nou projecte eTwinning que está treballant un grup d’alumnes de 4td’ESO a les classes d’anglès.

De moment els alumnes de les escoles sòcies (d’Itàlia, Turquia, Romania, França i Espanya:Saragossa i Eivissa) s’han presentat, han parlat dels seus pobles i/o ciutats i dels seus llocs preferits a través d’un fòrum, de com passen el seu temps lliure en un xat per escrit i per fi, es varen veure les cares el divendres 19 de novembre en un Meet on varen parlar de música, de quina música escolten, on, quan, de com no s’imaginen un mon sense música. Per acabar, varen fer un Quiz online . Tant al Meet, com al joc, els nostres alumnes varen fer un excel·lent paper. Gràcies per la vostra participació i enhorabona!

Segells de Qualitat eTwinning i “European Quality Label” per a dos projectes de l’IES Balàfia.

Enhorabona als alumnes que els curs passat cursaven 4t d’ESO i 1r de Batxillerat i que varen participar en els projectes eTwinning “The Blue Planet ” i ” Fun English with web 2.0 Tools”. La seva feina i la dels seus professors d’anglès va estar reconeguda amb el “Sello de Calidad Nacional eTwinning” i ara hem rebut la “European Quality Label”. Aquest segells de qualitat valoren i avaluen aspectes com la innovació pedagògica i la creativitat, la integració curricular, la col·laboració entre les escoles sòcies (Itàlia, Turquia, Romania, Portugal i Espanya), l’ús de les noves tecnologies i els resultats i difusió del projecte. Les associacions escolars virtuals eTwinning formen part del programa Erasmus+.

ENHORABONA!!

Innovació pedagògica, pensament crític i treball col·laboratiu a Iniciació a l’activitat emprenedora de 4t d’ESO

El design thinking és una forma de treballar en grup de forma visual que motiva al alumnat i maximitza la creativitat. Aquesta tècnica solia ser emprada pels disenyadors per generar idees innovadores centrant-se en entendre i donar solució a les necessitats dels usuaris. Desde l’optativa d’Iniciació a l’activitat emprenedora i dins del projecte IEmprenJove coordinat per la professora d’economia,  els alumnes de 4t d’eso B, han aplicant aquesta dinàmica per treballar en els Objectius de Desenvolupament Sostenible; identificant i destacant un problema que els inquieta d’aquest objectiu i que poden trobar en el seu entorn, l’illa d’Eivissa. Seguidament han investigat possibles solucions a aquest problema i de aquí sorgirà la nostra idea de negoci relacionada amb el repte de crear un món mes sostenible.

Promoció 2017-21: La graduació de les mascaretes.

Acabarem el mes de juny amb unes imatges de la graduació dels alumnes de 4t d’ESO que finalment, tot i les restriccions sanitàries, varem poder celebrar el passat 23 de juny. No varem poder compartir la celebració amb tots el familiars i amics que ens hagués agradat, per això us deixam un petit video.

Hi va haver escenari, decoració, elegància, discursos emotius de direcció i dels alumnes, actuacions musicals fantàstiques, …. Després d’un any molt dur mereixíem acabar amb un poc de festa. 

Ara, estimats alumnes, a gaudir de l’estiu! Molta sort en la nova etapa de la vostra formació que aviat començareu!

En la imatge teniu l’enllaç al vídeo:

MOLT BON ESTIU A TOTS!!!!!

Reconeixement de l’Ajuntament de Sant Joan als millors estudiants del municipi

Agraïts amb Ajuntament de Sant Joan que un any més reconeix el mèrit acadèmic i l’esforç dels nostres estudiants.  En un acte celebrat a l’Ajuntament es varen reconèixer els millors estudiants del municipi de Sant Joan dels darrers dos cursos, ja que l’any passat no es va poder celebrar aquest acte degut a la pandèmia.

Enhorabona a tots els guardonats!! Continueu així!

Aquí teniu el llistat dels alumnes guardonats: