Dia del centre, un dia de 10!!

Divendres passat varem celebrar el Dia del Centre a l’IES Balàfia. La temàtica del dia, elegida per votació, varen ser les sèries i en varem tenir de les més diverses. Va ser un dia complet amb disfresses, desfilada, gimcana, “photocall”, actuacions, premis, visita del centres de Primària i, per acabar, una gran paella amb els alumnes de 2n Batxillerat.

Aquí teniu un petit tast del que va ser el nostre dia del centre. Moltes gràcies als organitzadors per la seva excel·lent feina, a tot el professorat per la seva implicació i a tot l’alumnat que va participar i divertirse de manera exemplar.

Fins l’any que ve!