11 de març: Trobada empresaris- Formació Professional

Després de no poder realitzar la jornada el curs passat degut al COVID la reprenem aquest curs convidant a les empreses per agrair la bona acollida que tenim sempre per a l’alumnat en pràctiques i per donar a conèixer els nostres estudis tant de Formació Professional Bàsica de cuina i restauració com de Grau Mitjà de Serveis en Restauració.

Gràcies a tots els assistents: hotels,restaurants, cadenes hoteleres i proveïdors com Cafès Ibiza i Can Rich. La Delegada d’Educació, l’alcalde de Sant Joan i el concejal d’Educació assisteixen com a representants de les institucions. La FP no està tancada per edat.

 
 Divendres 18 ens trobaran a HORECA (Fira d’Hoteleria, Restauració i Càtering)

Més activitats del 8-M: Dia Internacional de la Dona

Els alumnes de 2n d’ÇFP Bàsica varen preparar i vendre ” Sandwitx Club” amb finalitat solidària.

Aquí teniu les imatges del photo-call de la celebració del Dia Internacional de la Dona:

I per acabar uns originals collages que varen fer els alumnes de 4t d’ESO a Ed. Plàstica. Originals i molt polits!!!!

Informació Formació Professional i Proves d’accès a Cicles Formatius

Si estas interessat en obtenir informació sobre el Cicle formatiu de Serveis en restauració o la FP Bàsica de Cuina i Restauració a l’IES Balàfia, posa’t en contacte amb naltros:

departamenthoteleria@iesbalafia.cat

instagram: ies.balafia

facebook: @serveisrestauracio.balafia

Al segünet enllaç trobareu informació sobre les proves d’accés a Cicles Formatius ( requisits, documentació, terminis,….)

Proves accés 2022

Les dates d’inscripció són del 3 al 17 de març de 2022

Ens formem per formar millor.

El passat dissabte professorat d’FP de diversos centres es varen reunir a l’IES Balàfia per fer la primara sessió del curs: “Servei i acabat de plats a la vista del client”. Una formació impartida per Koldo Royo i el seu col·laborador, el xef Ricky Rossi. Un plaer aprendre dels mestres i compartir experiències amb companys que ensenyen Cuina i Restauració.

Homes transitant, noves masculinitats

Dins les activitats al voltant del 25N l’alumnat de 4t d’ESO, 1r de Batxillerat i Cicles Formatius ha pogut gaudir de la xerrada-taller amb Enrique Urbano i Justo Fernández d’HOMES TRANSITANT, el moviment de les noves masculinitats a les Balears. El seu lema: transitam buscant construir espais de pacificació i igualtat entre homes i dones.

Cartells i bons desitjos en el 25-N: Dia de l’eliminació de la violència cap a les dones.

Com ja us vàrem contar, els alumnes dels diferents cursos varen escriure frases i bons desitjos per acabar amb la xacra de la violència cap a les dones i els alumnes de Ed. Plàstica de 4t d’ESO varen fer cartells. Entre els pòsters i les frases, els passadissos de l’institut han quedat així de polits.