25 de novembre, dia internacional per a l’eliminació de la violència de gènere

Ja fa dies que la Comissió de Convivència i diversos departaments del centre treballaven en  la preparació d’activitats i tallers per al dia  per a la eliminació de la violncia de gènere,  i el dia ha arribat!

Al llarg del matí tots el grups han anat passant pels diferents tallers:

•  Tenyit de bosses de tela  amb lemes contra la violència de gènere.
  •  Aula interactiva on s’han pogut visionar curmetratges i fer activitats.
  •  Concurs Passa Paraula on s’han repassat conceptes i paraules relatives al tema del dia.
  •  Venda de dolços per a recaptar fons per als pisos d’acollida de dones maltractades  i també recollida de joguines per als infants que viuen en aquestos pisos.
  •  Performance preparada per alumnes de batxillerat a la qual han assistit alumnes de 1r d’ESO.