Trobada FP amb empresaris. Recordam els 10 anys d’FP a l’IES Balàfia.

Alumnes amb ganes de demostrar el que saben fer, ex-alumnes vinguts fins i tot des de  fora d’Eivissa per a l’ocasió, antics profesors, convidats Erasmus, autoritats municipals i empresaris que un any més ens volen conèixer i donen als alumnes oportunitats de pràctica i creixement professional, tots ens varem trobar el passat 21 de febrer.

Aquí teniu algunes imatges de la III Trobada d’FP amb empresaris del sector en la que vàrem celebrar també els 10  anys d’oferta d’ estudis de Formació Professional en cuina i restauració a l’IES Balàfia.

Us deixam també l’enllaç a la notícia del Periódico de Ibiza 02/03/2020 Enllaç