Projecte: “Som científics”

Alumnes i alumnes desafien a cientifics a través de XATS de text en directe. Els PREGUNTEN tot el que se’ls ocorre i VOTEN perquè la seva científica o científic favorit guanyi 500 € destinats a divulgar el seu treball.

En aquesta projecte coneixeràs a sis persones expertes en biologia marina i pesca sostenible.

Podreu preguntar tot el que vulgueu a un expert en àrees marines protegides, una ecòloga marina que busca la relació entre dades de clima, espècies marines i pesca, i una científica que busca diàleg a nivell polític per a conservar i protegir els nostres mars. També xerraràs amb un biòleg ambiental que investiga diferents mètodes de pesca artesanal a Canàries, un biòleg marí que lluita per una vida marina sostenible per al futur, i una matemàtica que usa els equacions per a saber quants peixos hi ha en la mar i quan pescar-els perquè no s’acabin.

Concurs estudiants:
Hi ha un concurs per a estudiants! Un estudiant de cada zona guanyarà un targeta regal 25 € per fer els millors preguntis i connectar amb els científics i científiques.

Concurs investigadors:
Vosaltres decidiu quina científica o científic guanya el premi de 500€ per a comunicar la seva recerca amb el públic.