Xerrada antics alumnes

Avui ens han visitat un grup d’antics alumnes del centre i han compartit una estona amb els alumnes de Batxillerat i 4t d’ESO. Ens han contat com els va la vida universitària i han animat especialment als alumnes de 2n de Batxillerat a fer un darrer esforç per acabar bé el curs i començar el que segur serà una de les millors etapes de la seva vida. Els han aconsellat organitzarse, anar alerta amb els terminis, no tenir por si s’equivoquen,… Els han contat com és la relació amb els nous professors, els molts amics que han fet i el que han hagut d’espavilar sense tenir les famílies al costat entre altres coses.

Gràcies Xicu, Sofia, Laura, Ana, Elena, Oriol i Damià per la visita! Ens ha encantat tornar a veureus!