Els alumnes de Cooperació i Serveis a la Comunitat visiten el Fons Pitiús de Cooperació

Els alumnes de 2n d’ESO de l’assignatura de Cooperació i serveis a la comunitat han fet entrega al Fons Pitius de Cooperació del taló de 400 euros recaptats amb la venda de gots decorats per Nadal. Fina Darder, directora del Fons ha explicat que aquests diners es destinaran a la reconstrució d’una escola enderrocada pel terratrèmol de Marroc.

Cooperació real! Gràcies a tots els que vareu col·laborar i enhorabona per la feina als alumnes de Cooperació i Serveis.