Col·laboram en la tercera edició del Festival DIE esport inclusiu a l’escola.

Els nostres alumnes del Cicle de Conducció d’activitats en el medi natural han participat aquest matí a Can Coix (Sant Antoni) en la tercera edició del “Festival DIE, esport inclusiu a l’escola” organitzat pel Consell d’Eivissa. Han treballat de monitors dels diferents esports adaptats. Gairebé 500 escolars d’onze centres de l’illa han participat en la jornada que ha comptat amb la presència d’esportistes nacionals com Javier Soto, atleta campió del món de sords o Marta Arce, judoka paralímpica, entre altres.