Visita antics alumnes a 2n de Batxillerat

Aquest matí cinc alumnes que el curs passat varen acabar 2n de Batxillerat a l’IES Balàfia i estan cursant estudis universitaris han volgut compartir una estona amb els alumnes de 2n de Batxillerat d’aquest curs. Han parlat de la seva experiència a les PBAU, les matrícules universitàries, de com s’han acostumat a viure a pisos o residències, dels nous horaris, del transport i, en general, de la vida d’universitarià i també de com enyoren les comoditats de viure a casa. Els nostres alumnes actuals els han escotat amb atenció i han pres bona nota dels seus consells.

Gràcies Micaela, Belén, Joan, Ainhoa i Neus per la vostra visita! Ens ha encantat veureus!