Un projecte de l’IES Balàfia ha estat reconegut amb el Segell Nacional de Qualitat etwinning

A n’aquest diploma escriurem els noms dels alumnes de 3r i 4t d’ESO que, junt amb la seva professora Xus Tur, han participat en el projecte etwinning “Healthy person, healthy world”. Aquest projecte, amb l’anglès com a llengua vehicular, ha estat reconegut amb el Sello Nacional de Calidad etwinning que valora i avalúa aspectes com la innovació pedagògica i la creativitat, la integració curricular, la col·laboració entre les escoles sòcies, l’ús de les noves tecnologies i els resultats i difusió del projecte. Amb aquest segell de qualitat es mostra de manera pública el compromís del centre educatiu amb la qualitat i l’apertura a la cooperació europea. Enhorabona!