4t d’ESO B al Concurs de Joves Emprenedors Socials

A l’assignatura d’Emprenedoria col·laborem amb un projecte amb l’institut d’innovació Empresarial de les Illes Balears.

Aquest any els alumnes de 4t ESO B han estat treballant en la creació d’una cooperativa que ajudi al canvi climàtic i a conscienciar de la necessitat d’un canvi social. Per això han crear Arranjaments Pa&Co una cooperativa del sector tèxtil dedicada a recollir i transformar les peces de roba que la gent ja no empra. Vos deixam el vídeo que han elaborat com a resum del seu projecte i amb el que participaran en un concurs autonòmic de Joves Emprenedors Socials.

Enhorabona als alumnes i al seu professorat per la bona feina feta!