Cooperació i Servei a la Comunitat a 3r d’ESO: “Banc de Sang, banc de vida”

Sortim al Diari!

El projecte “Banc de Sang, banc de vida” dels alumnes de Cooperació i Serveis a la Comunitat de 3r d’ESO s’explica avui en un article a Diario de Ibiza. Els 23 alumnes del grup ha treballat molt per dur a terme el projecte: han investigat sobre la donació de sang, ha dissenayt i votat un tríptic informatiu, ha rebut las visita de la responsable de Banc de Sang de les Pitiüses, han organitzat una campanya de donacions per al proper 25 de gener i també han gestionat com s’organitzarà el dia. Un total de quaranta persones podran donar sang i ja quedan poques places vacants.

Podeu llegir l’article al següent enllaç:

Educación en Ibiza: Alumnos del
instituto Balàfia se vuelcan con la
donación de sangre