REIVIset, la nova idea de negoci dels alumnes de 4t d’ESO d’Activitat Emprenedora.

Els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’assignatura d’Activitat Emprenedora us presenten la web del seu projecte, una cooperativa que treballa els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i vol contribuir a frenar el canvi climàtic fomentant l’economia circular amb l’aprofitament, reciclatge i reutilització de recursos i materials. Han treballat molt per arribar a n’aquesta idea i, després, li han donat forma creant logos, eslogans, estatuts, perfils a xarxes socials i la web que us mostram avui. En la imatge teniu l’enllaç a la web on podeu observar tot el procés. Enhorabona per la bona feina feta!