I Cursa solidària IES Balàfia: molts kilómetres de solidaritat!

Ahir els alumnes de 3r d’ESO de l’assignatura de Cooperació i Serveis a la Comunitat varen organitzar i participar, junt amb companys i professors als quals varen animar, en una cursa solidària. Es varen organitzar en quatre equips i cada equip va buscar una entitat patrocinadora i altres corredors per donar voltes durant una hora a un circuit d’un kilómetre. Volem agraïr la seva ajuda als quatre patrocinadors: Restaurant Es Cantonet, Restaurant Balàfia, Gimnàs Roig Pi i Restaurant Es Pins. Les entitats solidàries beneficiàries d’aquesta iniciativa han estat Càritas, Fons Pitiús de Cooperació i APPAC (Associació Pitiusa d’ajuda a afectats de càncer) Tot el centre va animar durant la carrera després de la qual es va servir un refrigeri preparat pel alumnes de Formació Professional. A l’acte de cloenda varen assistir participants, organitzadors, entitats solidàries i patrocinadors.

Enhorabona als alumnes de Cooperació i Serveis a la Comunitat per aquesta iniciativa!

Enllaços a les notícies de la I Cursa Solidària IES Balàfia a la premsa local: Diario de Ibiza i Periódico de Ibiza