Entrega dels Premis Sant Jordi 2023 i 2024

El Departament de Cultura, Educació i Patrimoni del Consell Insular d’Eivissa va fer entrega, ahir dimarts, dels Premis Sant Jordi 2023 i 2024 als alumnes guanyadors dels premis literaris de narrativa, Premis Ramón Muntaner, i de poesia, Premis Marià Villangómez, i el Premi Sant Jordi de punts de llibre per alumnes de Secundària i Batxillerat de l’illa d’Eivissa.

Els premis consisteixen en 330 euros per a cada guanyador dels quatre premis literaris i 210 pels quatre segons millors treballs. La llista de guanyadors de l’IES Balàfia és llarga! Enhorabona a tots els guanyadors i al professorat que els anima a participar!! Aquests varen ser els premiats del nostre centre:

Poesia ESO

2023 Primer premi: ‘El profund arbre’, de Frida Almendra Ortiz.

2024 Primer premi :”Paraules que creuen fronteres”, d’Aitana Carta Brocca Cavanna

Segon premi: “Amants de l’encreuament entre estrelles”, de Shakti Warren de Souza

Poesía Batxillerat

2023 Segon premi ex aequo: ‘La dificultat de l’amor’, de Najwa Marí y Tobella.

Narrativa ESO

2023 Primer premi: ‘Un mapa ambiciós’, de Ana Escandell Ribas.

Narrativa Batxillerat

2023 Primer premi: ‘La ràbia marina’, de Mar García Tur.

2023 Segon premi ex aequo: ‘Les ortigues d’unes ales’, de Maya Cetre.