19 d’abril, Dia del centre 2024, un gran dia!

El passat divendres 19 d’abril varem celebrar el Dia del centre. Aquest any la temàtica va ser el circ. Varem tenir mags, contorsionistes, forçuts, siamesos, ballarines, músics, mims, pallassos, domadors i animals salvatges, endevinadors del futur, malabaristes del patató, un gegant,……..tot això i molt més!

Al llarg del matí varem fer desfilada de disfresses, actuacions, gimkhana, entrega de premis i per acabar una gran paella i dinar de tota la comunitat educativa amb els alumnes de 2n de Batxillerat. També varen participar en la diada totes les escoles de primària adscrites al centre.

Enhorabona als organitzadors i a tots als participants per fer possible aquest dia ple de color, jocs i alegria!

En el següent video teniu una petita selecció de les imatges del dia. La tria ha estat difícil! Teniu l’enllaç en la imatge!