VISITA DEL COLLÈGE JEAN MOULIN

Un any més setze estudiants del Collège Jean Moulin de Perpinyà han visitat aquests dies el nostre centre dins el programa d’intercanvi entre centres educatius de parla catalana “Parlem català”. Un total de 35 alumnes, 19 de estudiants de 2n d’ESO de l’IES Balàfia i 16 del Collège Jean Moulin, han participat en aquest projecte que els ha permès conèixer els lligams i les diferències entre ambdós territoris, fomentar la convivència entre iguals i potenciar l’ús de la llengua catalana.
Han estat cinc dies intensos d’activitats culturals i esportives per donar a conèixer la nostra llengua, la nostra cultura, el nostre patrimoni i el nostre paisatge. Entre aquestes activitats hi trobem: una visita al Parc Natural de ses Salines, tallers diversos al centre,  una visita al Museu Etnogràfic can Ros, un taller de bassetges, una ruta cicloturística, una gimcana per Dalt Vila o  una excursió en vaixell fins a Formentera.
Una experiència que sens dubte va molt més enllà d’allò que podem oferir dins una aula i que estam convençuts que perdurarà en la seva memòria.

Aquí teniu algunes imatges i un video amb l’entrevista a Terenci Vera, professor del Collège Jean Moulin.